Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe inżynieryjne, profil (specjalność): architektura, budownictwo, instalacje sanitarne, geodezja;
2) minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z przygotowaniem lub prowadzeniem inwestycji kubaturowych.
Wymagania dodatkowe:
1) w zakresie umiejętności zawodowych:
a) dobra znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie, przepisów ustawy Prawo budowlane
i towarzyszących, ustawy Prawo zamówień publicznych, trybów i postępowań administracyjnych
w budownictwie,
b) umiejętność koordynowania i organizowania pracy,
c) umiejętność prowadzenia korespondencji;
2) w zakresie predyspozycji osobowościowych:
a) odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
b) umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność,
c) komunikatywność, kreatywność,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie kubaturowym, w tym:
1) opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
2) opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
3) opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
4) szacowanie kosztów, opracowywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
5) analizy planistyczne;
6) uzyskiwanie opinii, wytycznych, uzgodnień i decyzji niezbędnych w procesie przygotowania i realizacji inwestycji;
7) sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
8) nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
9) opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
10) obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
11) współpraca pomiędzy komórkami ZIM oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów i inwestycji;
12) wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
Informacje o warunkach pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę biurową przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie pracodawcy oraz będzie wykonywał pracę w miejscach przygotowywanych inwestycji na terenie Gminy Wrocław.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymagane wykształcenie i kwalifikacje;
4) kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia zawarte w CV;
5) kwestionariusz osobowy (wzór w załącznikach plik do pobrania);
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór w załącznikach plik do pobrania);
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
9) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Oferujemy:
1) stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę, pełny etat;
2) przyjazną atmosferę pracy;
3) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
4) szansę na udział w realizacji najciekawszych wrocławskich inwestycji;
5) benefity socjalne m.in. dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 15a (w kancelarii na parterze), pocztą elektroniczną na adres kancelaria@zim.wroc.pl lub pocztą tradycyjną na adres Zarządu z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne urzędnicze „Stanowisko
ds. przygotowania inwestycji”w terminie do dnia 27 września 2024 r. do godziny 1530.
Dopuszcza się składanie w ww. terminie jedynie dokumentów aplikacyjnych wymienionych w pkt
1 i 2 części „Wymagane dokumenty”, w takim przypadku kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć na nią dokumenty wymienione w pkt 3-9 ww. części.
Na rozmowę kwalifikacyjną będą telefonicznie zapraszani kandydaci, którzy:
- spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
- złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZIM oraz stronie internetowej ZIM (www.zim.wroc.pl) i na tablicy informacyjnejw siedzibie Zarządu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.