Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe o kierunku: architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwo lub wykształcenie średnie w zakresie technika rolnicza i leśna lub inne pokrewne;
2) minimum roczne doświadczenie zawodowe na terenach zieleni.
Wymagania dodatkowe:
1) mile widziana praca na stanowiskach związanych z utrzymaniem zieleni,
2) w zakresie umiejętności zawodowych:
a) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Microsoft Word, Excel, Power Point) i urządzeń biurowych,
b) dobra znajomość ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Prawo ochrony środowiska, Ustawy o ochronie przyrody oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność w jej wykonywaniu,
d) znajomość topografii Wrocławia
e) umiejętność prowadzenia korespondencji;
3) w zakresie predyspozycji osobowościowych:
a) odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
b) komunikatywność, kreatywność,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) odporność na stres.
4) prawo jazdy kat. B
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
Do podstawowych obowiązków służbowychna stanowisku ds. zieleni należy sprawowanie kontroli nad zadaniami realizowanymi przez Zarząd, w tym:
1) reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) koordynacja i kontrola nasadzeń na etapie wykonawczym,
3) kwalifikacja materiału nasadzeniowego i kontrola prawidłowości nasadzeń,
4) nadzorowanie umów pielęgnacyjnych wykonanej zieleni,
5) odbiory prac wynikających z harmonogramu i kontrola jakości oraz terminowości wykonania prac przez firmę wykonawczą,
6) udział w Radach technicznych i koordynacyjnych,
7) prowadzenie zasobów zieleni w Systemie Informacji Przestrzennej w zakresie wprowadzania i aktualizacji danych związanych z prowadzonym obszarem (nasadzenia, wycinki),
8) udział w przekazywaniu terenów zieleni Wykonawcom na czas trwania inwestycji i odbiór po ich zakończeniu,
9) uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
10) przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
11) współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
12) opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych w zakresie dendrologii oraz udział w naradach,
13) przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
14) kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania działu,
15) prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie prowadzonych inwestycji,
16) opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,
17) archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
18) zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową,
19) inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym – wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM.
Informacje o warunkach pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę biurową przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie pracodawcy oraz będzie wykonywał pracę w miejscach przygotowywanych inwestycji na terenie Gminy Wrocław.
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymagane wykształcenie i kwalifikacje;
4) kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia zawarte w CV;
5) kwestionariusz osobowy (wzór w załącznikach plik do pobrania);
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór w załącznikach plik do pobrania);
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
9) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Oferujemy:
1) stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę, pełny etat;
2) przyjazną atmosferę pracy;
3) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
4) szansę na udział w realizacji najciekawszych wrocławskich inwestycji;
5) benefity socjalne m.in. dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 15a (w kancelarii na parterze), pocztą elektroniczną na adres kancelaria@zim.wroc.pl lub pocztą tradycyjną na adres Zarządu z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne urzędnicze „Stanowisko
ds. zieleni”w terminie do dnia 27 września 2024 r. do godziny 1530.
Dopuszcza się składanie w ww. terminie jedynie dokumentów aplikacyjnych wymienionych w pkt
1 i 2 części „Wymagane dokumenty”, w takim przypadku kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć na nią dokumenty wymienione w pkt 3-9 ww. części.
Na rozmowę kwalifikacyjną będą telefonicznie zapraszani kandydaci, którzy:
- spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
- złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZIM oraz stronie internetowej ZIM (www.zim.wroc.pl) i na tablicy informacyjnejw siedzibie Zarządu.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.