Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu.
Zarząd Inwestycji Miejskich we Wrocławiu informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) została uruchomiona elektroniczna skrzynka podawcza.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do ZIM.
1) Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu online na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
Pismo należy adresować na skrzynkę ZIM - 409cpry5cu
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne.
2) Skrzynka e-doręczenia - adres: AE:PL-72728-63940-GFGAF-16
3) Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy ZIM (pn-pt: 7:30 - 15:30) do Kancelarii Ogólnej mieszczącej się na parterze w siedzibie ZIM przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu na następujących nośnikach danych:
* pamięć masowa USB
* płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do ZIM
1) Dokumenty elektroniczne doręczane do Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
2) Akceptowane formaty załączników to:
* dane zawierające dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne w formacie .pdf,
* dane zawierające informację graficzną w formatach: .jpg (.jpeg), .gif, .tif (.tiff), .png, .svg
* dane skompresowane w formatach: .zip, .rar.
3) Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4) Dokumenty lub nośniki elektroniczne doręczane do ZIM zawierające wirusy lub inne niebezpieczne elementy będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.