UMOWA NA ZASTĘPSTWO
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 z późn. zm.), w tym posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (mile widziane inżynieryjne),
2) minimum 5-miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych;
2) w zakresie umiejętności zawodowych:
a) dobra znajomość obsługi komputera i programów komputerowych, a w szczególności Word, Excel,
b) umiejętność koordynowania i organizowania pracy,
c) umiejętność prowadzenia korespondencji;
3) w zakresie predyspozycji osobowościowych:
a) odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
b) umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność,
c) komunikatywność, kreatywność,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) odporność na stres.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
1) koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów,
2) rozeznanie przyszłego terenu budowy,
3) dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów,
4) sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń,
5) przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych,
6) organizowanie spotkań koordynacyjnych w sprawie prowadzonych inwestycji,
7) współudział w protokolarnym przejmowaniu placów budów i ich przekazywaniu wykonawcom,
8) przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowym i finansowym dla prowadzonych inwestycji i remontów,
9) zbieranie danych dotyczących kosztów prowadzonych inwestycji i remontów pod kontem nie przekraczania wartości umownej praz środków przeznaczonych na dane zadanie, kontrola wykonania na podstawie fakturowania robót wykonanych, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym,
10) koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów,
11) koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego, prowadzonych inwestycji i remontów,
12) ustalenie przyszłych użytkowników,
13) informowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych,
14) rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media,
15) organizowanie i udział w odbiorze prowadzonych inwestycji i remontów przy udziale inspektorów nadzoru,
16) zgłaszanie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego zakończenia robót i uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
17) naliczanie kar umownych zgodnie z postanowieniami umowy dla prowadzonych zadań,
18) wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
19) koordynacja sporządzania protokołów PT zakończonych inwestycji i remontów,
20) opracowywanie harmonogramu, organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych dla zrealizowanych zadań, egzekwowanie wykonania postanowień zawartych podczas przeglądów zgodnie z zawartymi umowami;
21) kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych
z zakresem działania Działu;
22) prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie swojego działania.
Informacje o warunkach pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę biurową przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie pracodawcy oraz będzie wykonywał pracę w miejscach prowadzonych inwestycji na terenie Gminy Wrocław
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z przebiegiem pracy zawodowej;
3) kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia zawarte w CV;
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje;
5) oryginał kwestionariusza osobowego (wzór w załączeniku do pobrania);
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór w załączeniku do pobrania);
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
9) kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Oferujemy:
1) stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę – umowa na zastępstwo, pełny etat;
2) narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon;
3) przyjazną atmosferę pracy;
4) możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
5) szansę na udział w realizacji najciekawszych wrocławskich inwestycji;
6) benefity socjalne m.in. dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 15a (w kancelarii na parterze), pocztą elektroniczną na adres kancelaria@zim.wroc.pl lub pocztą tradycyjną na adres Zarządu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne urzędnicze stanowisko „Stanowisko ds. koordynacji i odbiorów inwestycji” w terminie do dnia 25 lipca 2025 r. do godziny 1530.
Dopuszcza się składanie w ww. terminie jedynie dokumentów aplikacyjnych wymienionych w pkt 1 i 2 części „Wymagane dokumenty”, w takim przypadku kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć na nią dokumenty wymienione w pkt 3-9 ww. części.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZIM oraz stronie internetowej ZIM (www.zim.wroc.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu.
Na rozmowę kwalifikacyjną będą telefonicznie zapraszani kandydaci, którzy:
- spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu,
- złożyli najciekawsze oferty.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.